Summa sidvisningar

tisdag 6 augusti 2013

Naglar!!

Hela min uppväxt har jag alltid varit en nagelbitare. Jag erkänner! :D Men jag älskar fina långa naglar. När jag senare började jobba inom vården så fick jag inte ha nagellack, lösnaglar eller för långa naglar. Vilket passade mig bra men var ju faktiskt lite tråkigt om man verkligen ville ha det.
Så när jag började jobba som personlig assistent på natten så började jag även att göra mina naglar hos en kompis. Det är ju billigare så. jag började för ett år sedan och efter att jag bytte till att göra dem hos min arbetskollega så blir det var fjortonde dag vi gör dem. Vi älskar att experimentera med alla glitter och färger hon har. Efter som jag gör dem så ofta så kan jag ju unna mig att testa lite olika. Sen att vi hinner med att tjöta de senaste skitsnacket och en o annan Sushi är ju aldrig fel.
Jag älskar att kunna få skämma bort mig själv med fina naglar. :D Så här är ett urval av de jag testat på sistone.
Hej hopp, som tanten sa..






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar